Uusimmat viitteet

  • Audiovirtojen joustava ohjaus verkkoympäristössä 

    Saukonoja, Timo (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa järjestelmä, joka pystyy autonomisesti määrittämään audiolähteen lähettämälle audiovirralle määränpään, ennalta määritettyjen sääntöjen mukaisesti. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi ...
  • Audiostreamien puskurointi ja tallennus verkkoympäristössä 

    Hakala, Janne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa Combitech Oy:lle opinnäytetyön aiheesta toimiva prototyyppiratkaisu, josta olisi mahdollisesti hyötyä tulevissa toimeksiantajan asiakasprojekteissa. Tehtävänä oli toteuttaa ...
  • DIY-Platformer : Kuvasta kentäksi 

    Paasonen, Topias (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Projektissa kehitettiin tasoloikkapeli, jossa pelimekaniikat ovat yksinkertaiset. Pohjatutkimukset keskittyivät selvittämään, miten paperipiirroksia ja piirto-ohjelmilla piirrettyjä kuvia voidaan hyödyntää kenttien luomisessa. ...
  • Lennokilla ja kopterilla tuotetun LASdatan hyödyntäminen metsäalalla : Ongelmia, vertailua sekä ratkaisumahdollisuuksia LAS-datan käytöstä taimikon ja nuorenmetsän hoidossa 

    Räisänen, Sanna (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Maaseutu 2.0 -projektissa pyritään parantamaan maaseudun, metsänhoidon ja palveluntarjoajien välistä viestintää sekä lisäämään tuottavuutta uudella teknologialla. Näihin uusiin teknologioihin kuuluu kaukokartoituksen käyttö ...
  • TeeMs: Projektinhallintasovellus 

    Kuukkanen, Janne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoite oli luoda Microsoftin .NET-pohjainen verkkosovellus, jolla voitaisiin hallita käynnissä olevia projekteja ja niitä työstäviä ryhmiä, jotka olisivat myös sovelluksen pääasiallisia käyttäjiä. Sovelluksella ...
  • Implementing modern DevOps development environment for training : Case: N4SJAMK 

    Pekki, Juho (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    The thesis was assigned by N4S@JAMK-project, which was a part of the DIMECC’s Need for Speed-program (N4S). The Need for Speed research program focused on creating the foundation for Finnish software businesses by finding ...
  • Difs-sovellusten toimituskäytänteiden analysointi ja kehitys : Case: Digia Financial Solutions 

    Puskala, Juha (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Ohjelmistojen jatkuvaa ja automatisoitua toimittamista pidetään tänä päivänä yhtenä laadukkaan ja kilpailukykyisen ohjelmistokehityksen mittareina. Tehtävänä oli lähteä historiallisen katsauksen kautta tutkimaan yleisesti ...
  • Performance Testing Smart Metering Systems : Tools, Automated Tests and Reporting 

    Kortelainen, Joel (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Landis+Gyr’s R&D department in Jyskä had a need for high-level, automated performance tests for the Gridstream AIM smart metering system. Landis+Gyr assigned a task to develop a set of automated tests and a way to store ...
  • Pelimekaniikoiden vertailu ja sovittaminen Android-pelissä 

    Heinonen, Arttu (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyönä tehtiin Android-peliprototyyppi, jonka avulla pystyisi esittelemään toimi-via pelimekaniikoita mobiilialustalla pienille pelistudioille. Lisäksi peli ja tutkielmatulokset toimivat pohjana tulevaisuuden ...
  • Automaatiotestauksen kontitus ja käyttöönotto 

    Siloaho, Mikko (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Sovellusten kontittaminen on kevyempi variaatio virtualisoinnista, jonka suosio on kasvanut räjähdysmäisesti tietotekniikan yritysten ja niiden ylläpitämien järjestelmien keskuudessa. Kontittamalla sovelluksista voidaan ...
  • Automatisoitu Android hyväksymistestaus : Sovelluksessa Figi.fm 

    Lehtinen, Mika (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa Figi.fm Android-sovellukselle järjestelmä, jolla sovelluksen hyväksymistestaus onnistuisi automatisoidusti. Tutkimusten perusteella arvioitiin eri työkalujen soveltuvuutta ...
  • Dependency Injection in Unity3D 

    Parviainen, Niko (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    The objective was to find out how software design patterns and principles are applied to game development to achieve modular design. The tasks of the research were to identi-fy the dependency management problem of a modular ...
  • Kunnossapitokustannusten seuranta 360°tools-sovellukseen 

    Mustonen, Toivo-Veikko (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda seurantanäkymä ePlant360°-sovelluksen tehtyjen huoltotehtävien lukumäärien (ja kustannusten) esittämiseen. ePlant360° käyttäjän tehdyt tehtävät summataan valmistumisajan, työntekijän ja ...
  • Mobiilipelin versioinnin automatisointi : Peliprojektin vienti Unitystä iOS-alustalle 

    Kyttä, Tuomas (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa Zaibatsu Interactive Oy:lle järjestelmä, joka automatisoisi mobiilipelin testiversioiden kääntämisen, jakamisen ja raportoinnin. Lisäksi opinnäytetyössä tutkitaan vastaaville ...
  • Liikennedatan keruu- ja analysointijärjestelmä Microsoft Azuressa 

    Ahonen, Valtteri (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Pilvipalveluita pidetään kiinnostavana, sillä ne ovat itse ylläpidettäviin konesaleihin ja palvelimiin verrattuna joustavia ja kustannustehokkaita. Tätä silmällä pitäen toteutettiin älyliikenteen ratkaisuihin keskittyneelle ...

Näytä lisää