Uusimmat viitteet

  • Sanomat selkeeks : integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman luominen pienikokoiselle palveluyritykselle 

    Noko, Tiina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö tutkii laadullisin menetelmin integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman suunnitteluprosessia palveluyritykselle ja kuinka saada se osaksi yrityksen jokapäiväistä viestintää. Opinnäytetyön tarkoituksena ...
  • Vakuutusehtojen tulkinta ja soveltaminen yksityistapaturmavakuutuksissa 

    Oinonen, Milla-Maria (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten vakuutusehtoja tulisi tulkita ja soveltaa lainsäädännön, oikeuskäytännön ja sopimusoikeudellisten periaatteiden perusteella. Vakuutusehtojen tulkintaa on työssä tarkastelu ...
  • Rekrytointiprosessin kipukohdat työntekijän näkökulmasta : case: Yritys X 

    Silfverberg, Anna-Maria (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona henkilöstöpalvelualla toimivalle Yritys X:lle ja sen kohteena on eräs yrityksen kampanjarekrytointiprosessi, jossa etsitään asiakasyritykselle uusia työntekijöitä ulkoisen haun ...
  • Bannerimainonnan näkyvyys internetin keskustelupalstoilla 

    Kotiniemi, Miko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee bannerimainonnan tavoittavuutta ja näkyvyyttä internetissä sijaitsevilla keskustelupalstoilla. Toimeksiantajana toimiva yritys on tätä ennen mainostanut internetissä todella vähän ja markkinointi ...
  • Uuden liiketoiminta-alueen kehittäminen 

    Korander, Katja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia liiketoimintasuunnitelma HauHelp-yrityksen käyttöön. HauHelp on erikoistunut ongelmakoirien koulutukseen, tottelevaisuuskoulutukseen sekä ihmisen ja koiran välisen yhteistyön parantamiseen. ...
  • Yhdistystoiminnan kehittäminen : case: Espoon Yrittäjät 

    Hallikas, Mikke (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyö toteutettiin Espoon Yrittäjien toimeksiannosta. Prosessin päätarkoituksena oli selvittää paikallisyhdistyksen jäsenyyden vuonna 2013 päättäneiden yrittäjien päätökseen johtaneita taustatekijöitä ja mielipiteitä. ...
  • Rahastosäästämisen myynnin kehittäminen pankin päivittäispalvelukonttorissa 

    Piirainen, Outi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Suomalaiset ovat perinteisesti olleet ahkeria talletustileille säästäjiä, joita sijoittajina on parhaiten kuvannut vähäinen riskinottohalukkuus ja maltillisuus. Viimeisimmät tutkimukset ovat kuitenkin osoittaneet, että ...
  • Asiakasymmärryksen hyödyntäminen palvelun kehittämisessä 

    Levisalo, Sini; Johansson, Johanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli keksiä tapoja kehittää ResQ Club -palvelua hyödyntäen kehitysprosessissa asiakasymmärrystä. Työn toimeksiantaja toimi ResQ Club Oy, jonka ResQ Club -sovellus tarjoaa käyttäjälle mahdollisuuden ...
  • Onnistu muutoksessa Case: Sävelsirkku-palvelu 

    Haapala, Mari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aiheena oli muutoksen johtaminen. Työn toimeksiantajana toimi Sentina Oy, joka tuottaa Sävelsirkku-äänipalvelua hoitokodeille asukkaiden viriketoimintaa varten. Palvelun käyttöönotossa ja sen juurruttamisessa ...
  • ISAE 3402:n noudattaminen palkanlaskennan osalta yrityksessä X 

    Bulando, Irina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ISAE 3402:ta noudatetaan palkanlaskennan osalta yrityksessä X. Opinnäytetyön tutkimus oli toimeksianto yritykseltä X, joka toimii taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan ...
  • Henkilöstöhallinnon asiakirjojen arkistointisuunnitelma Case: Sodexo Oy 

    Majola, Mathias (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda Sodexo Oy:lle arkistointisuunnitelma. Sodexo Oy toimii Suomessa eri tilapalveluiden tarjoajana näitä ovat esimerkiksi ruokailu- ja kiinteistöpalvelut. Sodexo on yksi maailman suurimmista ...
  • Kauppakeskuksen mobiilisovelluksen asiakastyytyväisyystutkimus 

    Lainio, Aleksi; Rémy, Anton (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kauppakeskuksen mobiilisovelluksen kanta-asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kanta-asiakkaiden tyytyväisyyttä mobiilisovelluksen ...
  • Mentorointi osana urapolun kehittymistä 

    Kyrkkö, Amanda; Kyrkkö, Anniina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee mentorointia osana korkeakoulutettujen urapolun kehittymistä. Korkeakoulutetuilla tarkoitetaan tässä työssä ammattikorkeakoulu- ja yliopisto-opiskelijoita. Tutkimuksen tavoitteena oli tuoda ...
  • Syklinen malli luotonvalvonnan ohjeiden kehittämiseksi : case: Onninen Oy 

    Eklund, Kaisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Onninen Oy:lle toimivat luotonvalvonnan ohjeet. Olemassa oleva ohjeistus oli vanhentunut, joten se oli käyttökelvoton. Kehittämistyö tuli siis tarpeeseen. Onnisella tapahtunut ...
  • Myyntilaskujen maksuajat ja luottotappioiden ennaltaehkäisy Yritys X:ssä 

    Nieminen, Katariina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Kannattava liiketoiminta ja yrityksen positiivinen tulos perustuvat myyntiin ja myyntisaamisiin, jonka vuoksi on tärkeää tehdä myyntilaskutusprosessista tehokasta. Myyntilaskutusprosessi on yrityksen liiketoiminnan lisäksi ...

Näytä lisää